Get The Book!
Ahli Majlis Komik, mengejar Christa hingga ke kedai teh boba, menyaksikan kebolehan Super Scott dan bertarung dengannya untuk merampas buku komiknya. Menyedari kekecohan itu, Mike dan rakan-rakannya juga turun menyertai pertarungan itu.