Nightmare in Neath
Kerja ubah suai cetus gangguan paranormal di rumah era Victoria milik Sarah di Neath, Wales. Pasukan kaitkan tanah itu dengan medium terkenal, Winifred. Ian cuba salurkan semangatnya untuk selesaikan kes.