Coming Back to Kauai
Dilahirkan dan dibesarkan di Hawaii, pasangan ini mencari rumah baru yang diperbaharui dengan pemandangan indah di Kauai. Sebagai ejen hartanah, dia bertekad untuk mencari rumah yang sempurna, tapi klien mahu dia mengikut peruntukan yang ketat.