Sebuah keluarga dari Oahu ingin menukar perjalanan jauh mereka dengan kehidupan desa di Waimea di Big Island. Mereka mahukan hartanah yang luas untuk menternak, serta ruang berhibur untuk anak dan cucu mereka.