Janine
June dan Moira menjalankan misi penyamaran berbahaya yang menguji keberanian dan kebijaksanaan mereka. Serena dan Nick pula berdepan dengan persimpangan penting, membuat keputusan yang boleh memberi kesan besar kepada semua yang terlibat.