Nolite Te Bastardes Carborundorum
Dihukum oleh Serena Joy, Offred mula mengimbas semula waktu dia bersama Moira di Red Center. Komplikasi semasa Upacara mengancam kehidupan Offred dengan Komander dan Serena Joy.