Food Truck Families
Guy Fieri beri keluarga trak makanan ujian muktamad dengan mencabar setiap ahli membeli-belah berganti-ganti. Kemudian, dua pasukan yang tinggal buat hidangan trak makanan kegemaran mereka dengan gaya dan perisa ditentukan oleh dua roda trak berputar.