Campground Cooking Contests
Guy Fieri dan perjalanan Appalachia karavannya berubah menjadi pertarungan perkhemahan untuk membuat burger terbaik dan mengubah memancing menjadi pertempuran masakan. Selain itu, ada pesta BBQ, piza pandu lalu dan masa yang hebat di Sungai Tennessee.