Enter the Super Snake
Di dalam hutan yang lebat berhampiran Miami, pasukan menangkap ular piton sebelum bertelur. Selepas makan tengah hari dengan daging ular, mereka berjumpa ahli genetik yang mengatakan mereka menangkap spesies ular piton hibrid baru.