Cold Blooded
Nick dan Hank menyiasat apabila seorang lelaki dirobek semasa pecah rumah yang salah. Selepas satu lagi pembunuhan kejam di dalam pembetung, Monroe percaya GELUMCAEDUS (Wesen seperti buaya) bertanggungjawab.