One Angry Fuchsbau
Nick, Hank dan Monroe sedang mengejar seorang peguam, Barry Kellog (seorang Ziegevolk), yang masih belum kalah dalam satu kes. Dia kini mempertahankan Don (singa Lowen) yang membunuh isterinya Katherine (tikus Maushertz).