Games on the Gulf: Mardi Gras Moola
Empat pasukan bertemu Tyler Florence di Mobile, AL, berharap untuk menjual kepada pengunjung Mardi Gras, tetapi mereka mendapati ia tidak semudah disangka. Semasa di sana, satu pasukan menuduh yang lain menipu, dan tuduhan mereka memakan diri.