Karen's Beach Bungalow
Karen buka bab baru apabila dia membeli banglo berusia 120 tahun di Wilmington, Carolina Utara. Ia tugas yang menakutkan sebagai ubah suai solo pertamanya, terutamanya apabila pembaikan asas mahal dan taufan yang menghampiri mengancam keseluruhan projek.