Off the Rails
Kru Rick membuatkan trak batu melencong dari jalan raya. Tony bertindak sendiri dan membeli loji cucian baharu untuk kembali menghidupkan operasi di Sungai Indian. Parker meningkatkan sasaran emasnya, mendesak Rocksand hingga ke had kemampuannya.