I Am the Darkness
Scott Di Lalla menyertai pergaduhan ketika Tim dan Sapphire guna hipnosis untuk membongkar rahsia masa lalu keluarga Broussard. Tetapi hubungan roh jahat menghalang percubaan. Dengan rasa kecewa, pasukan itu mencari kegelapan di dua hospital terbiar.