The Myth of St. Ignatius
TAPS dan Tory Belleci ke bandar kecil di Washington, tempat roh-roh menakutkan menghantui bangunan hospital yang ditinggalkan. Ia dipenuhi tenaga gelap daripada penyakit, kematian dan skandal, menjejaskan rancangan untuk mengubahnya menjadi hotel.