The Final Restoration Battle!
Pasukan mengubah dua kenderaan kacukan yang mencetuskan revolusi klasifikasi kereta, PT Cruiser dan X5. Satu pasukan tambah ciri luar jalan raya pada PT Cruiser vintaj premium manakala satu lagi pasukan mendambakan jiwa pada X5 kacukan yang santai.