HBCUs; Roy Wood, Jr.
Episod tiga mengulas isu-isu sukan semasa yang paling banyak diperkatakan minggu ini, temu bual dengan pelawak Roy Wood, Jr. dan membicarakan sejarah kolej dan universiti orang kulit hitam (HBCU).