The One with the Hypnosis Tape
Phoebe kecewa apabila adiknya ingin berkahwin dengan wanita dua kali lebih tua daripada umurnya. Semasa bekerja sebagai pelayan, Monica dapat upah lumayan. Pita hipnosis membuat Chandler bersikap seperti wanita.