Search for Pan Am's Clipper
Josh harungi laut bergelora Puerto Rico untuk cari pesawat hilang legenda. Nahas Clipper Endeavor Pan Am mengubah penerbangan komersial untuk selama-lamanya. Josh dan pasukan melawan ribut ganas di Atlantik ketika memburu pesawat 2,000 kaki di bawah.