"Worst Expedition Ever?"
Kes demam denggi yang nyaris mematikan hampir menghentikan Mickey sebelum dia ditangkap dan dipenjarakan di Brazil. Tiga bulan rakaman yang hilang menimbulkan persoalan tentang pelariannya dan pengakhiran ekspedisi. Adakah operasi rahsia membantu Mickey?