Ed vs. Will Lord
Ed berdepan guru seni belukar lamanya Will Lord di Bashan, China. Mereka berdua tiada pisau, jadi Will membuat pisau memburu di hutan buluh terbesar di Asia sementara Ed cuba memanjat tebing besar di bawah hujan dan mengambil jalan pintas melalui gua.