Where Two Million Years Have Gone
Senku membantu Kohaku membawa air panas pulang ke kampungnya untuk adiknya yang sakit. Kohaku memberitahu Senku, kampungnya ada 40 orang. Senku diberitahu dia tidak boleh masuk ke kampung. Senku menerangkan kepada Chrome tentang sejarah umat manusia.