Rise to the Challenge
Dr. Jeff cuba dapatkan diagnosis penyakit misteri yang merisaukan. Sementara itu, anak Hector, juruteknik haiwan, ditugaskan menjaga seekor ibu anjing dan enam ekor anaknya. Dr. Baier tawar diri untuk cari rumah buat arnab yang diselamatkan.