Worth the Wait
Keluarga yang tinggal di satu bilik tidur semasa ubah suai mendorong Ray untuk siapkan projek dengan cepat. Eilyn akhirnya dapat meneruskan kerja pada projek Coral Gables. Ray dan Eilyn juga menilai kemajuan ubah suai di kediaman tetap mereka.