Little Red Rockcrawler
Fred dan Dave menunjukkan cara membina trak erangkak batu di jalan masuk, menggunakan Mazda 4x4 yang rendah. Binaan ini menjadi tidak terkawal dengan cepat, dan mereka menukar gandar satu tan di bawah trak kecil untuk menggunakan tayar 40 inci yang besar.