Set Your Heart Ablaze
Tidak kira berapa kali Rengoku melukakan Akaza, dia pulih dengan segera. Untuk menamatkan pertempuran, Rengoku menggunakan seni esoteriknya dengan sepenuh kekuatan. Pertarungan mematikan itu berakhir tanpa sebarang kehilangan nyawa.