Final Four
Hos Alex Guarnaschelli dan Gabe Bertaccini memberitahu empat cef yang tinggal bahawa bukan satu, tetapi dua daripada mereka akan tersingkir selepas cabaran khinzir hutan. Hanya dua cef akan berjaya ke finale dan bertarung untuk hadiah utama.