Gazpacho!/The Toots
Apabila Gazpacho tiba di rumahnya dan mendapati ibunya hilang, dia menyangkakan yang ibunya diculik ninja. Dia dan jirannya terlibat dalam misi untuk menyelamatkan ibunya. / Chowder menjadi sensasi muzik.