The Arborians/The Garage Sale
Chowder dan geng perlu mengambil hati pokok yang menjengkelkan demi mendapatkan sirap untuk sebuah resepi. / Chowder mengambil langkah drastik untuk menyelamatkan semua barang berharganya daripada jualan garaj Mung dan Truffles.