Gazpacho Stands Up/A Taste of Marzipan
Chowder membantu Gazpacho untuk mempersiapkan debut komedi besarnya. / Apabila Mung dan Ms. Endive melancarkan hidangan yang sama di pameran makanan terbesar di Marzipan City, perang habis-habisan bermula untuk menentukan yang terbaik.