Gluten for Punishment
Ramuan bergoreng dalam bakul pembuka selera menghairankan para cef, dan saingan kuat dalam pusingan hidangan utama ketika mereka keluarkan beberapa taco gabungan aneh daripada bakul dan berusaha menyatukan hidangan.