Time Capsule: Future Foods!
Cef yang bersaing perlu memasak dengan bahan yang mungkin akan kita makan pada masa hadapan, termasuk serangga pada pusingan pertama! Dalam bakul kedua, peserta mencari protein alternatif dan mungkin bijirin besar seterusnya.