The Winning Wunderkind
Hos, Liza Koshy menyediakan peti yang berisi timun laut dan arak jagung yang sukar digunakan pada pusingan pertama, tetapi pesaing muda tidak gentar. Juri saksikan cef yang tinggal berhadapan dengan sriracha dan adas goreng dalam pusingan pencuci mulut.