Toast Boast
Cef muda bercita-cita tinggi menguji kemahiran, bermula dengan pembuka selera roti bakar Texas. Juri jemputan Anthony Anderson membuatkan anak-anak ketawa sambil bertanding dengan hidangan yang aneh seperti limau jagung rebus.