New Chef on the Block
Cef Kathy Fang upah seorang cef baru di restorannya agar dia dapat beri tumpuan kepada satu acara persendirian yang dihoskan oleh Kristi Yamaguchi di Muzium Seni Asia. Kathy terpaksa keluar dari zon selesa bekerja di dapur yang tidak memenuhi standardnya.