Kyle MacLachlan's Damn Fine Surprise
Kyle MacLachlan minta Jonathan dan Drew membantunya mengejutkan wanita yang telah menjadi sebahagian penting kehidupan keluarganya. Dia mahu gunakan garaj bersambungnya untuk buat penambahan rumahnya, mewujudkan ruang pelbagai guna yang menakjubkan.