Everyone Loves a Ray Romano Renovation
Ray Romano beri rakan dan pembantunya selama 23 tahun naik taraf gaya spa untuk bilik tidur utamanya. Ray bukan sahaja membaiki rumah Christy yang ketinggalan zaman, tetapi menaik taraf ruang dengan hiasan hotel butik yang bergaya.