A River View Runs Through It
Rumah pasangan Nashville ini terdiri daripada penambahan rawak selama bertahun-tahun, mengakibatkan aliran yang aneh. Ben dan Cristi memisahkan bahagian-bahagian rumah itu dan menyatukannya kembali, menonjolkan pemandangan sungai menakjubkan.