Great Adventure Rally
Cik Kashani memimpin rali jalan raya di mana kru Dream Factory dapat menunjukkan kemahiran navigasi mereka, tapi ketika keyakinan berlebihan Drew menyebabkan Moose terkandas dalam kenderaan yang terlepas kawalan, semua harus turun tangan membantu.