Grits and Gumbo Ready
Persaingan jadi hangat bagi Jonathan dan Drew Scott apabila Hoda Kotb dari “The Today Show” datang ke Big Easy untuk menilai ruang dapur mereka. Drew beri sentuhan moden pada rekaan NOLA manakala Jonathan beri sentuhan vintaj.