Butt Out
Selepas pembedahan gagal menyebabkan mustahil untuk menelan makanan pejal, Christina telah mengadun makanannya selama lebih sedekad. Dr. Caplin membantu pesakit perutnya terkepit menyebabkan dia retak di bahagian perut.