40 Horses, 40 Elephants
Apabila Kuki memutuskan untuk mengambil semua perancangan untuk pesta ulang tahun mengejut ke-65 Sarab DAN merahsiakannya daripada anak-anak, dia menggembirakan semua orang dengan apa yang dia lakukan.