Split Second
Di Florida, polis yang menjejaki perompak kereta mendapati mereka mengejar dua suspek berasingan. Kes pecah rumah di Michigan bertukar ngeri apabila suspek menjadikan pemilik rumah dan anak mereka sebagai tebusan dan melepaskan tembakan ke para anggota.