The Ring Dreams are Made Of
Pasukan Micro 1 melanda pantai Jersey dengan persembahan yang menakjubkan. Andrew the Giant mencapai penimbang untuk timbangan terakhirnya dan Syko mendapat berita yang mengejutkan.