Best. Laksa. Ever.
Laksa ialah hidangan mi yang kaya dan berperisa yang telah menjadi topik perdebatan kegemaran di Malaysia sejak sekian lama. Daphne memerhatikan pertelingkahan ketika penggemar makanan berasa teruja tentang laksa siapa yang terbaik!