Many Happy Returns
Gwen dan Kevin melawat Ben secara mengejut, tetapi adakah kelakuan aneh Kevin ada kaitan dengan puteri Tetramand yang marah, atau armada kapal perang ayahnya yang bersedia untuk menyerang Bumi? (Memperkenalkan Puteri Looma, Warlord Gar)