Shock Rock: Spaceships in the Night
Selepas menghancurkan planet mereka dengan lebih banyak konsentrasi tenaga, Fulmini menghidupkan kapal induk mereka 'Fulmas II' dan menetapkan sasaran mereka pada Khoros, tanpa menyedari yang Tetramands sendiri merancang untuk menyerang Fulmas!