Stinkfly: The Silent Circle
Lingkaran kehidupan di Lepidopterra adalah usaha yang berbau busuk namun harmoni untuk Lepidopterrans. Hidupan liar - dengan lendir dan gas toksik yang mereka gunakan - bekerjasama untuk mengekalkan ketenteraman di planet paya yang sibuk.