Mentor vs. Mentee
Cef Bryan Romero cuba untuk menjatuhkan mentornya, Cef Marc Quinones, dalam pertempuran kacang, sementara Michael Voltaggio dan Damaris Phillips menyokong mereka ke arah kemenangan ke atas Bobby Flay.